Handelsbetingelser

 

Kurser & serviceydelser (B2B/B2C)

 

Virksomhedsoplysninger

PHONER2SUPPORT ApS
+45 61 78 78 67
Jannich@phoner2support.dk
Tinghøjvej 5, 3650 Ølstykke
CVR 30483820

Generelt

Følgende dokument beskriver de generelle betingelser (herefter omtalt som Betingelserne), som er gældende for PHONER2SUPPORT ApS (herefter omtalt som P2S). Betingelserne kan kun ændres skriftlig, og skal godkendes af både P2S og af kunden (den som køber ydelsen/produktet hos P2S, herefter omtalt som Kunden). En aftale mellem P2S og Kunden foregår altid på skrift, og vil herefter omtales som Aftalen.

Betaling

P2S modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, ApplePay samt faktura på efterkrav.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er eksklusiv moms.

Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Denmark – Kroner (DKK)

P2S benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder at din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Særlig for fakturabetaling:

Faktura: Der er en forfaldsdato på 10 arbejdsdage fra datoen hvor fakturaen blev udsendt. Ved overskridelse af betaling forbeholder vi os retten til at ophæve et samarbejde og eller blokere for adgang til et kursus/materiale. Derudover kan det forventes, at der pålægges der et rykkergebyr som følger af bekendtgørelse af lov om renter ved forsinket betaling m.v., § 9b, stk. 2.

Levering

Online kursus

Efter køb af onlinekurset, vil Kunden modtage en bekræftelsesmail, og direkte have adgang til kurset. Der kan, af tekniske årsager, gå op til 1 time, før Kunden modtager bekræftelsesmailen. Går der længere tid kontaktes Jannich Rindom på jannich@phoner2support.dk. Går der mere end 24 timer, kan køberen hæve aftalen og få pengene tilbage.

 

Særlig for fakturabetaling:

Du vil først få adgang til materialet/produktet, når din betaling er registeret i vores netbank. Der må forventes almindelig ekspedientstid her.

Brugsret & kursusmateriale

(Online og fysisk kursus)

Brugsretten til onlinekurset er forbeholdt personlig brug (af erhververen (altså den person som erhverver/bruger kurset)), og må ikke videresælges/videregives/kopieres til en tredjemand. Købes kurset af erhververens firma, skal det oplyses hvem (med fulde navn), der erhverver brugsretten. Kurset må altså under ingen omstændigheder erhverves af flere end erhververen. Dette vil antages som brud på aftalen og betingelserne hos os.

Erhververen har adgang til kurset i hele to år, som består af 19 videoer, og udgør omtrent 2,5 timer. P2S har ikke rettigheder til at fjerne materialet, men forbeholder sig retten til løbende at redigere, ændre og tilpasse materialet, for at forbedre indholdet, og sikre at erhververen får det største udbytte af kurset.

Begge kurser (online og fysisk) og materialet der medfølger må ikke bruges til andre formål end hvad det er købt til, hvilket ikke er til andre formål (direkte eller indirekte konkurrence til P2S) end undervisning til Kunden (eller erhververen). Overholdes reglerne ikke, forbeholder P2S sig retten til at blokere det købte login (online kurset).

Ændring af dato & Aflysninger

(Fysiske kursus)

Hvis arrangementet aflyses af P2S vil Kunden få det betalte beløb tilbage eller blive tilbudt en ny plads. Dette er helt op til Kunden at beslutte. Det samme er gældende ved ændring af datoen fra P2Ss side.

Hæftelse & Ansvar

P2S har forpligtigelse til at overholde alle aftaler og krav indgået i Aftalen. Ved mangel heraf, er Kunden berettiget til erstatning for direkte tab. P2S er ikke ansvarlig for tabt salg og fortjeneste eller andre tab på baggrund af Aftalen. Dette er gældende uanset om Kunden har informeret om mulige tab fra start.

Fortrydelsesret & Opsigelse

Som hovedregel gives der 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail jannich@phoner2support.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret. Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Særligt for:

  • Online kursus: P2S giver en tilfredshedsgaranti på 30 dage, uanset hvor meget Kunden har set af kurset, og vil altså få pengene retur, ved manglende tilfredshed af indholdet. Kunden kan på et senere tidspunkt ved prisstigning købe kurset igen, men her vil tilfredshedsgarantien ikke være gældende. Kunden har altså én tilfredshedsgaranti.
  • Fysiske kursus: Hvis du bliver forhindret i at deltage til et kursus, kan du frit overgive pladsen til en anden person, så længe P2S er informeret herom, og at det sker mindst 48 timer inden kursusdagen. Dette er for at deltageren kan nå at se kursus forberedelserne. Ved afbud på mindre end 14 dage før, sendes en regning på 25% af den betalte pris.
  • Serviceydelser: Kunden og P2S aftaler Aftalens indhold, periode og omfang, og kan løbende ændres ved enighed. Fortrydelsesret er som udgangspunkt forbeholdt B2C.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til P2S i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, medmindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

P2S dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes P2S:

PHONER2SUPPORT ApS
Tinghøjvej 5, 3650 Ølstykke
Tlf: +45 61 78 78 67

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Tavshedspligt

Tavshedspligt er gældende for alle serviceydelser (og ikke online og fysiske kurser, medmindre der er givet en fordelagtig pris) hos P2S. Tavshedspligten gælder både for kunden (B2B/B2C) og P2S.

Reference

P2S har sin fulde ret til at benytte sig af Kundens logo og navn på P2S’s website, sociale medier mm. medmindre andet er aftalt.

 

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform ec.europa.eu

Ved klage skal vores e-mailadresse angives: jannich@phoner2support.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.

Værneting

Enhver tvist, som måtte opstå i forbindelse med denne Aftale, skal så vidt muligt løses mellem Parterne i mindelighed. Såfremt dette ikke er muligt, skal enhver tvist afgøres ved dansk ret med værneting i retten i Glostrup.

                 

Sidst opdateret 31.07.2022