Telemarketing der skaber salg

939,00 kr. ekskl. moms

Lær de rigtige værktøjer til dit telesalg, så du bevarer det rigtige mindset, din motivation, selv på ‘dårlige mandage’ og hvordan du bruger Linkedin.
Du lærer også at stille de rigtige spørgsmål, have det rigtige toneleje og får en unik indblik i rigtige samtaler via rollespil

Får du stadig kolde afvisninger? Selv i 2022?

På online kurset “Telemarketing der skaber salg” lærer du hele fundamentet for at skabe tillid, tryghed og troværdighed, som skaber de personlige relationer der sikre success med dine opsøgende salgsopkald, og som garanterer at du ikke får afvisninger igen, i hvert fald ikke de kolde afvisninger. Efter kurset kan du nøjes med at ringe 8 gange, istedet for 86, og på den måde løfter du altså dig selv fra konkurrenterne Hele kurset varer 3 timer med tilhørende quizzer, som sikrer at du har lært teorien og er klar til at bruge den ude i praksis.

Du lærer at:

  • have de rigtige værktøjer til dit telesalg
  • bevare det rigtige mindset
  • bevare din motivation, selv på ‘dårlige mandage’
  • bruge LinkedIn til din forberedelse
  • forberede et manuskript
  • stille de rigtige spørgsmål
  • have det rigtige toneleje
  • øve samtaler/opkald (via. rollespil)
  • anvende de konkrete værktøjer som Jannich dagligt bruger

 

 

Hvis vores kunder skal sige det

"Jeg har egentligt aldrig mødt en mere seriøs og dygtigt salgsprofil end Jannich. Hans struktur, nysgerrighed og generelt meget professionelle tilgang til vores opgaver har været på et niveau vi ikke har prøvet andre steder."

 

Jacob Henrik Lund

COO, Søassurancen Danmark A/S
Marstal
"Jannich er en fantastisk underviser. Han formår at inddrage og gør tingene relevante, så værktøjer kan anvendes direkte som enkeltperson eller organisation. Den største anbefaling herfra. "

 

Mark Ranum

, Jobpiloterne

"Hold da kæ.. et los i bagenden han kan give med et smil. Fik en direkte og praktisk måde at få ringet til de leads, man aldrig har tid til at aftale møder med. TAK for hjælpen. Kan kun anbefale at prøve."

 

Kim Weis Hansen

COO, Supertrends
Schweiz